woensdag 7 augustus 2013

Back home…

Vandaag zijn we teruggekomen van een hele bijzondere vakantie in de USA. Wel gesloopt door de jetlag, maar wat hebben we een mooie reis gehad! Drie weken geleden zijn we begonnen in New York en gisteren vertrokken we vanuit Miami weer richting Europa. In de afgelopen tijd hebben we met onze huurauto meer dan 2000 kilometer gereden en ontzettend veel gezien.

Van de reis heb ik uiteraard veel foto’s gemaakt. Ik verheug mij er al op om daar een aantal posten van te maken en jullie mee te laten genieten van het prachtige land dat wij bezochten.
 
Home & Lifestyle
Central Park – New York

Aangezien we gistermiddag om 12.00 uur het hotel verlieten en vanmiddag om 12.45 uur thuis waren zonder geslapen te hebben, duik ik nu echter nog snel even mijn bed in, maar deze week laat ik vast nog wel van mij horen!

Ik hoop dat jullie allemaal genoten hebben van de afgelopen zomerse weken! Jammer dat het vandaag bij thuiskomst zo nat was, maar ik geloof dat het de komende dagen beter wordt.

Tot gauw en liefs,

Ingrid

42 opmerkingen:

het moonhuis zei

Hai Ingrid, welkom thuis!!!
Ik verheug me heel erg op je foto's en posten.
Wat lijkt het mij toch fantastisch, zo'n reis.
Voor nu zeg ik dan maar welterusten en rust maar lekker uit van alle indrukken!!

Liefs Monica

Berna zei

Welkom terug. Ik ben benieuwd naar je verhalen en natuurlijk de foto's.
Slaap lekker!

Ger zei

Hoi Ingrid,

Fijn om te lezen dat jullie zo genoten hebben van een heerlijke reis.
Zag af en toe jou naam met reactie voorbij komen uit Amerika bij andere blogposten,dacht dan....het gaat goed daar.
Ja,ik weet er alles van...kan ook blijven bloggen over onze fijne reiservaringen.
Maar in die tijd dat ik ze schreef gingen de meeste met vakantie,waren druk met hun eigen posten,of met zomerstop, of....of...of.... hebben geen interesse in mijn reis/vakantie posten,aardige reacties van enkele trouwe volgers daargelaten....,het zij zo.

Jij zit vast te popelen om het te delen.....
Kom eerst maar eens lekker bij van de vermoeiende terugreis en alle indrukken.
Ik zal het TZT wel allemaal lezen....
ook al zal het met een oog zijn,lezen zal ik;-)

Lieve groet,
Ger





My name is Riet zei

Hallo Ingrid.
Welkom thuis . Ik kan me voorstellen dat je gesloopt bent. Lekker slapen tot morgen en dan ben je weer helemaal in orde (hoop ik)
Ik kijk erg uit naar AL je foto's van alles wat je bezocht hebt.
Lieve groet van Riet

Bizzy @ home zei

Gaaf! Ik ben heel benieuwd naar je USA posten!
Lieve groet, Renny

Ingrid zei

Hoi Ingrid, welkom thuis.
Wat fijn dat jullie bijzondere reis zo goed bevallen is. Mooi om op terug te kijken.
Ik ben heel benieuwd aar de komende posten met vast hele mooie foto's.
Groetjes, Ingrid.

Indruk zei

Welkom terug Ingrid, leuk weer een berichtje van je te lezen. Slaap lekker bij. Ben benieuwd naar je vakantieverhalen èn foto's! Liefs Pascale

Nely zei

Hi dear Ingrid,
I am so glad for your back in new post.
Great photos!
Hugs
Nely

Carre zei

Welcome home:)

It's me zei

Wat leuk je bent erweer !!!...nou kom maar op met de foto's...!!...leuk !!...liefs Ria...x !

A place for my home zei

Welcome back! :-)

Drie weken lang rondreizen in Amerika, geweldig!! Ben zo benieuwd naar je foto's en verhalen. Ik wil er ook zo graag naartoe, maar mijn vliegangst houdt me vooralsnog tegen. Maar wie weet geven je foto's mij net dat duwtje in de rug..

Groetjes, Cynthia

my way of living zei

Welkom thuis.
Kijk uit naar je foto's en verhalen.

gr. Anita

P.S. slaap maar lekker bij

Anoniem zei

Wow, ben erg benieuwd. Ik heb een paar posten gemist ivm vakantie. Nog gefeliciteerd met je Abraham in huis!
Slaap maar even lekker bij en wij wachten gedwee af op je mooie reportage...
Liefs, Peetje

Unknown zei

Welkom thuis weer, ik ben benieuwd naar je verhalen en foto's.
Het is wel heel gaaf zeg, 2000 km. rijden in een vreemd land, het zal ongetwijfeld een niet te vergeten vakantie zijn geweest...
Voor nu..Welterusten...

Groetjes,
Inge, my choice

faire un songe zei

welkom thuis.. je eerste foto beloofd veel..
Wij gaan dit weekend pas weg.. we hebben het dus nog te goed.
Rustig aan weer acclimatiseren en wennen aan de ons Nederland.
Ik ben benieuwd naar je verhalen.
Groetjes Hetty

It Is The way of life zei

Hoi Ingrid welkom thuis , wat fijn dat jullie een mooie vakantie hebben gehad maar daar gaan vast nog wat foto's van zien .Kom eerst maar lekker bij van de reis !
En bedankt hè voor je felicitaties!
Liefs Ida

Le Style zei

Welkom thuis Ingrid. Leuk te lezen dat jullie genoten hebben. Super foto, kijk uit naar de rest en je verhalen!

Liefs,
Yet

Huize Kip Kakel zei

Voor jou een uitzondering in mijn vakantie blog stop..
Wat een heerlijk reis, 3 weken naar de USA!
Hopelijk duurt je jetlag niet al te lang!
En ik verheug me op je posten, zelf heb ik mooie weken in Tsjechië gehad en dat komt ook zeker langs..
lieve groet,
Hannie

Anoniem zei

Welkom thuis Ingrid! Fijn dat jullie weer heelhuids en gezond thuisgekomen zijn.
Ik zie uit naar je belevenissen in je loggen.
En wat de regen betreft, het is de eerste dag hoor. Het is heel mooi weer geweest een aantal weken.
Kom lekker bij!

Lieve groet,
Gerry

Sassies Home zei

Dat moet een prachtige reis geweest zijn, ben benieuwd naar de foto,s.

Groetjes Saskia

Rozen van papier zei

Oh lijkt me heel bijzonder om mee te maken, een heel andere wereld. Ben benieuwd naar je foto's.Nog even nagenieten voor je. Altijd weer even wennen als je thuis bent.

Groetjes Janny

Marjonel M zei

Hoi Ingrid welkom thuis, ik ben heel benieuwd naar alle prachtige foto's en verhalen van jullie reis.

Liefs, Marjonel

Unknown zei

Welkom thuis Ingrid, ik heb je leuke reacties gemist :)
Kijk al uit naar je volgende posten over dit avontuur want dat is het vast geweest.
Geniet nog lekker na van deze mooie reis,
liefs, Sonja

Bij Guusje Thuis zei

Yes je bent weer back from the States, heel benieuwd naar je USA-blogjes!

Linda zei

Welkom thuis ... ja het kan net anders dan een geweldige vakantie zijn geweest. Rust maar lekker uit, geniet nog lekker na en we zien je wel weer langs komen met een mooie post. Tot dan.

Lieve groetjes, Linda

Judith zei

Welcome Home, Ingrid!

Jammer dat jullie met regen zijn ontvangen vandaag. Maar daardoor was het gelukkig ook niet te warm en konden jullie overdag een paar uur slapen.

Ik verheug mij op je reisbericht!
Succes met het acclimatiseren. Jullie zullen vast moeten wennen hier.

Hartelijke groet van Judith

Unknown zei

Welkom thuis. Ben benieuwd naar je belevenissen. Groetjes, Annet

lia zei

Welkom thuis Ingrid,
Ben benieuwd wat je ons allemaal laat zien. Maar eerst even lekker bijkomen van de reis.

Liefs Lia

flowersandhome zei

Rust jij nog maar even goed uit. Kan me voorstellen dat zo'n jetlag niet alles is. Toch hoop ik het ooit zelf ook eens mee te maken ;) Fijn dat jullie er zo'n fantastische reis op zitten hebben. Kan me ook voorstellen dat je een berg foto's te doorworstelen zal hebben. Ben heel erg benieuwd om daar wat van te zien.
Lieve groet,
Marian

Unknown zei

Welkom terug. Wat een mooie reis moet dat zijn geweest. Ik ben benieuwd naar de verhalen en de foto's.
Lieve groet,
Henny

lien zei

Fijn dat het zo'n mooie reis was Ingrid. Ik verheug me ook al op je blogposten met foto's. Maar rust eerst maar lekker uit. En bedankt voor je lieve worden xxx

Claudia Leertouwer zei

Ingrid, je hebt me nieuwsgierig gemaakt...

Hanna zei

Vilken panorama bild.
Kram
Hanna

Alie zei

Ben benieuwd naar je foto's, moet een hele ervaring zijn geweest!

Willy zei

Hej Ingrid, zie ik nu ook een andere header, of is het gewoon weer even wennen na drie weken. Ik kijk uit naar je verhalen en natuurlijk de foto's! Lieve groet,

Marie-José zei

Hi Ingrid, weer een beetje bijgekomen van de jetlag? En maar meteen in de tuin aan de gang...goed bezig. Bedankt nog voor je complimenten voor mijn foto's. Ben erg benieuwd naar de jouwe van de USA:)
Lieve groet, MJ (seeshappyhome)

Van het Witte Huis zei

WELKOM THUIS!

Els zei

Welkom thuis! Leuk om te lezen dat jullie een geweldige vakantie gehad hebben.
Ben heel benieuwd naar je foto's!!

Fijn weekend
Liefs Els

Madelief zei

Lieve Ingrid,

Welkom thuis! Zo gezellig om weer een post van je te zien :-)! Fijn dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad. Wij zijn er nog nooit geweest, maar het staat ook hoog op ons lijstje. Ik hoop dat je mij straks op de tuin een paar leuke tips kunt geven :-). In de tussentijd geniet ik van je foto's! Dank je wel ook voor je lieve berichtjes tussendoor!! Ik vond het erg leuk om up to date te blijven!!

Een heel fijn weekend!

Madelief x

Anita zei

Hi lief mens WELKOM thuis en in blogland :-)
Ik hoop dat je inmiddels weer een beetje ritme hebt gevonden.
Zo'n jetlag kan best vervelend zijn.
Erg benieuwd naar de foto's van jullie reis!
Fijn weekend! Groetjezz lfs mij X

Tricia zei

Oh my goodness, I'll bet you are so tired after your journey! I'm sure you had lots of fun though. I can't wait to see some photos and find out more about what you saw and where you went :)

Anoniem zei

Oh ik heb bijna een week last gehad toen ik uit Australie terug kwam en werd heel ziek,omdat het daar hoog zomer was en hier waren ze aan het schaatsen haha,bleef bibberen,lieve groet Musje.