dinsdag 26 maart 2013

Easter…

De afgelopen weken heb ik mij amper bezig gehouden met paasdecoraties, maar sinds dit weekend heb ik toch eindelijk iets in huis staan wat met Pasen te maken heeft. Aangezien ik in mijn interieur niet van geel hou, zijn bonte servetten of felgekleurde geelgroene paashaasjes niet aan mij besteed. Chocolade paashaasjes wel, die bruine kleur past hier juist uitstekend ;-). Ik heb ze overigens niet in huis, maar dat gaat nog wel gebeuren aangezien dit voor onze dochters al een jarenlange traditie tijdens het paasontbijt is. En ook nu ze groter zijn, hoort deze traditie er nog altijd bij.

Home & Lifestyle


Home & Lifestyle


Home & Lifestyle


Home & Lifestyle

Op het tafeltje in de hoek staan enkele oude bakvormpjes, nu gevuld met kwarteleitjes. Op de salontafel een wat groter nest, het is niet veel maar ik vind het voor nu genoeg. Als ik lang naar de eitjes blijf kijken, krijg ik overigens het gevoel dat er elk moment iets tevoorschijn zou kunnen komen. Niet te lang kijken dus of juist wel ;-).

Ik wens je een hele fijne dag!

Liefs, Ingrid

56 opmerkingen:

Ingrid zei

Mooi zijn de nesten met de kwarteleitjes. Puur natuur. Hier ook geen overdaad aan gekleurde paasdingen. Ik heb een nest gemaakt op een krans waar witte en bruine snoepeitjes op zitten. Ik hoop voor jou dat de eitjes dichtblijven, want als ze openbreken is de kans groot dat er iets geels uit komt.
Groetjes, Ingrid.

incasadisilvia zei

BELLO, BUONA PASQUA!
Silvia

Mirjam zei

Hoi Ingrid,
Heerlijk sfeertje zo. Nee hier ook geen felle paas-kleurtjes. Dat is ook de reden waarom ik geen paaseitjes insla. Ik vind de papiertjes afschuwelijk...
Ik wens je een heel fijne dag,
Lieve groet,
Mirjam

All Seasons zei

Wat mooi dat grote nest met eitjes. Daar hou ik ook wel van. Ook hier in mijn huis geen geel en felle kleuren. Maar de kwarteleitjes zijn er wel te vinden, ik vind ze al decoratief van zichzelf.
Leuk al die tradities met Pasen..

Geniet van de dag
Liefs,
Patricia


Marjonel M zei

hallo Ingrid.
Rustige decoraties zijn het mooist, ik heb nog een grote haas ik denk dat ik die maar weer neerzet...Leuk he dat elk gezin wel tradities heeft.

Fijne dag!
Liefs, Marjonel

La Blomst-Living zei

Hee Ingrid, heel subtiel maar mooi genoeg, toch? En misschien is het wel leuk als er een kuikentje tevoorschijn springt, hihi!
Lieve groet, Linda

Unknown zei

Overal waar te voor staat is ook niet goed Ingrid. Ik vind je paasdecoratie heel mooi en subtiel. Misschien leg ik ook nog wel een paar eitjes in oude bakvormpjes. Vind het heel mooi staan.
Je slaapkamer is erg mooi geworden, had ik helemaal nog niet op gereageerd. (was niet helemaal fit) Had jij krijtverf gebruikt> Ja toch? Bij jou was het helemaal niet streperig. Vorige week was ik ergens waar ze Painting the Past verkopen en die mevrouw vertelde ook dat de krijtverf niet streperig was en de kalkverf wel.
Liefs, Nancy

Berna zei

Mooi van eenvoud!

M. zei

hahahaha...je zal toch raar kijken als er ineens een vogeltje op je tafel zit...

hier ook geen bont gekleurde paasdingen..brrr...
ik wens je wel alvast mooie dagen toe!

Lieve groetjes manuela

Claudia Leertouwer zei

Ik laat de pasen dit jaar maar even aan me voorbij gaan. Vorige post vroeg je hoe het met me was, er vandaag maar een post aan gewaagd...

Barbara zei

Je Paas decoraties zijn prachtig, ik ben ook niet iemand die van overdadige deco hou. Alle kleurtjes die ik voor Pasen gebruikt heb waren eigenlijk alleen om foto's te maken voor mijn blog, maar in huis heb ik slechts 1 krans, franse vaas met mos waar mijn 2 vogeltjes op zitten en tot slot heb ik 2 takken erbij gelegd en er 1 ganzen ei met koordje aan gehangen.

Lieve groet,
B.

Alie zei

Nu alleen nog wat paasweer! Ik weet nog dat wij vroeger met Pasen altijd onze nieuwe zomerkleren voor het eerst aan mochten met kniekousen. Toen was het zeker toch ietje warmer met Pasen hahaha. Groetjes

Hannekie(Sisterly) zei

leuk die bakvormpjes...helaas is onze poes nogal gecharmeerd van de eitjes...die mept ze de hele kamer door..dus maar in een pot waar ze er niet bij kan...
liefs hannie

Things and Thoughts zei

Happy Easter Ingrid!It is always pleasant to look at your photos!
Hugs Olympia

Anoniem zei

Goh, dat zou wat zijn hé, als er opeens ,plop, een geel kopje uitkwam...Haha. Dat kuikentje zou eens om zich heen kijken en denken: "gossie, wat is het hier mooi! Maar ik denk dat ik een beetje uit de toon val!". Ach, laat ons even wegdromen...Geen probleem bij het zien van jou mooie serene paasdecoraties, echt genieten!
Liefs, Peetje (De Witte Lanteern)

Marit zei

Jij bent er ook klaar voor Ingrid! Mooie dagen, lieve groet Marit

Unknown zei

ja... hahaha stel je voor dat er een klein kievietje uitkomt, sta je toch raar te kijken. Je paas decoratie is heel stijlvol.
Mooi zo alleen met eitjes.

Fijne Dag,
inge, my choice

Ger zei

Hi,hi.....zo traag ben je niet hoor...ik heb nog helemaal niks geen decoraties voor Pasen staan.

Kwarteleitjes en nog wat andere soorten uitgeblazen exemplaren heb ik het hele jaar door in mijn landelijke huisje liggen.Hele jaar door Pasen.

Bij jou is het Paassfeertje daar..... en hoe....prachtig op foto gezet!!!

Ja zo'n chocolade paaslekkernij gaat er wel in;-)

Ben op dit moment liever bezig met uit te vogelen wat ik tijdens paasbrunche op tafel zal zetten....ach daarbij komen de versieringen vanzelf.

En mocht er wel wat uit die eitjes komen,wat ik me niet voor kan stellen wanneer moeders niet op het nest blijft zitten.....zullen de gespikkelde jonge kwarteltjes in elk geval beter bij je interieur kleuren de de gele piepkuikens;-)

Fijne dag en lieve groet!!
Ger

Beatriz zei

Dear Ingrid, I wish you Happy Easter!!!Greetings from a white Bavaria!Beatriz

Wit en Wit zei

Gelukkig genoeg kwarteleitjes te krijgen leuk om te zien deze nestjes.

Doei Doei Greet.

Mayflower zei

Wat mooi die subtiele Paasdecoraties Ingrid.
Je was natuurlijk druk aan het klussen in de slaapkamer. Maar gelukkig heb je toch wat tijd gevonden voor wat Paasspulletjes.
Fijne dag nog en een lieve groet, Mea

Nely zei

Just lovely easter dekoration with litle eggs:)
Many hugs
Nely

Indruk zei

Mooi hoor zo en weer prachtig op de foto gezet! lieve groet Pascale

Ús hûs ús thús zei

Prachtig hoor deze eenvoudige paasdecoraties! Het nest is ook erg mooi. Zelf hou ik ook niet van veel en kleurrijke paasversieringen.
En zoals altijd heb je er ook weer prachtige foto's van gemaakt!
Fijne avond.
Groetjes van Aleta

Els zei

Sobere versiering vind ik ook het mooist!

Fijne avond
Liefs Els

Michelle zei

Ziet er mooi uit, precies genoeg decoratie zo ;)

Indruk zei

Bedankt voor je reactie Ingrid. De typemachine gebruik ik nog! Hij doet het prima en je kunt er nog steeds lint voor krijgen, Lieve groet Pascale

lien zei

Leuk he dat sommige tradities blijven, ook als ze ouder worden. En ja, chocolade hoort daarbij. Mooie foto's!!

What's in a day zei

Mooi hoor je subtiele versiering, ik hou ook niet van veel kleur en bontgekleurd, dat doe ik lekker op school:) Die traditie ken ik hoor, aan het ontbijt even een chocoladegrapje...nu is het in een pakketje naar dochters gestuurd..de eerste keer zijn ze niet thuis met Pasen, dat voelt best vreemd hoor.
Geniet jij maar van je sobere sfeer.

Lieve groetjes en nog een fijne week Ingrid,
Eefie

Shabby soul zei

Hello sweet darling! How are you? I see your Easter's decorations are great!
I'm moving in the new home... soon pictures...
Hugs and have a wonderful Easter's time!
Sivia

Thuis bij Tjits zei

Heerlijk zo subtiel en rustig, daar hou ik ook van, ook voor mij geen geel en felle kleurtjes.. Zo leuk die familietradities! en het is wel lekker meditatief om lang naar de eitjes te staren.. wie weet wat je uiteindelijk gaat zien haha;)

fijne avond!
lieve groet van Tjits

Unknown zei

Héél erg mooi!!!!
lieve groet, Leen

Pascale zei

Ik vind ze zo leuk, die kwarteleitjes. En mooi decoratief. Mooie foto's heb je ervan gemaakt. Groet, Pascale

It's me zei

Heel mooi hoor!!!....liefs van mij...xxx...

Hann¥ zei

Prachtig Ingrid ook ik hou van de sobere stijl....geen schreeuwerige kleurtjes...
Haha zou er dan een kuikentje uitkomen?? ;-)
Lieve groet,Hanny

het moonhuis zei

Prachtige foto's weer!!!

Liefs Monica

The Snowdrop Project zei

Hi Ingrid,
What a lovely idea to decorate the house for Easter.
I always buy my boys chocolate Easter eggs - but they don't last long!!
Hope you have a lovely Easter,
Liz x

Blueberry zei

So lovely!
Happy Easter time, my friend!
hugs,
Ira

MARTINE'S BLOG zei

Hele fijne paasdagen en wat zijn je foto's toch prachtig elke keer.
Liefs x

Linda zei

Gezellig Paas sfeertje toch, subtiel en mooi. Meer heeft het niet nodig. De meeste van ons blogsters houd er niet van denk ik van die knal kleuren. maar een beetje paas sfeer is toch wel leuk.

Een heel fijn Paas weekend, geniet er van.
Lieve groeten, Linda

Huize Kip Kakel zei

Juist de eenvoud maakt het zo natuurlijk!
Hier hou ik ook van!
Geen paashazen en felle kleuren :)
Ik wens je een fijne dag,
bij ons schijnt de zon :)
Liefs,
Hannie

MARIANNE zei

Beetje sober, en eenvoudig...maar daarvoor ook 'helemaal' mooi!!!
Helemaal mijn ding hoor, hier ook alleen wat paastakken! en een oud ijzer mandje op voet met mos/stro een 2 stenen eieren erin!
En tijdens het Paas buffet hier met de kinderen en kleinkids...zal er wat de kleurtjes betreft...die ook 'echt' alleen maar in de glazen pot met paaseitjes te zien zijn...Ha,ha!

Een zonnige dag, en groetjes! Marianne.

Willy zei

Alsof de ouders even van het nest zijn weggevlogen, mooi!
Lieve groet,

It Is The way of life zei

Mooie foto's en hier ook geen overdaad aan eieren hoor ,fijne dagen met je gezin !
Liefs Ida

Rozmeen zei

Mooi die kwarteleitjes in de nestjes..altijd zo leuk met pasen..

Ik wens je een fijne dag.
Liefs,
Rozmeen

Wunderbares Zuhause zei

You have made very beatiful decoration for Easter, Ingrid! Marvelous.
Have a great day.
Hugs,
Lucia

Bij Guusje Thuis zei

Leuk dat het je gelukt is een paassfeertje te creëren en het toch sober te houden, hou ik zo van! Nu nog echt paasweer graag :)

ilona zei

Gezellige paassfeer zo. En volgens mij staat chocolade-bruin goed in ieder interieur, hier past het ook prima :-) Groetjes, Ilona.

Unknown zei

Dear Ingrid,

these are winderful easter pics! I like that style and wish you all a...

happy easter!

Hugs

Amalie

Homemade Home zei

Prachtige decoratie, ik hou ook niet van geel in mijn interieur.
Ik wens je fijne paasdagen.
Lieve groet Nelly

hokje zei

Sfeervolle paasversiering!

Fijne avond. Lieve groet, Miranda

Yvonne - Frl. Klein zei

Dear Ingrid,
a wonderful decoration!
Wish you and your family a happy easter!
Hugs
Yvonne

Anneke zei

Wat heb je weer een prachtige decoratie gemaakt was weer even een genietmomentje.
Ik wil je nog bedanken voor je lieve reaktie op mijn blog
Liefs Anneke

Unknown zei

Happy Easter Ingrid
xoxo
Mari

Krek wak wou zei

Mooie Paasdecoraties, Ingrid.....vooral het nest....prachtig!
X Nicole

Unknown zei

HI ingrid !

I Love your pictures !
Wish you happy easter ! kind regards from vienna
melanie