zondag 11 april 2010

Etagère...

Deze mooie etagère heeft bij mij een vast plekje op het einde van de eettafel. Omdat wij door de weeks met het eten meestal met z’n viertjes zijn, maar de tafel geschikt is voor zes personen, heb ik aan één kant alle ruimte om iets neer te zetten, zonder dat het voor elke maaltijd van tafel gehaald hoeft te worden.
 IMG_4089

Ik kreeg de etagère een paar jaar geleden voor mijn verjaardag cadeau van mijn lieve vriendin Helga!

Home & Lifestyle
Deze twee grijze placemats met mooie zilveren servetringen liggen er voor de sier.

IMG_4092

Al hoewel Pasen voorbij is, laat ik de door mijzelf gemaakte eieren nog even liggen…ik vind ze zo mooi, dat ik het zonde vind om ze nu al op te bergen!

Home & Lifestyle

In deze mooie sauskom heb ik een paar gebaksvorkjes gelegd. De vorkjes zijn al oud, ze zijn van mijn opa en oma geweest.
Home & Lifestyle

Home & Lifestyle

Met de kaartjes varieer ik regelmatig, afhankelijk van het seizoen. Dit kaartje van Jeanne d’Arc Living vind ik mooi passen bij deze periode van het jaar!

Een fijne week gewenst!

Lieve groet, Ingrid

35 opmerkingen:

Loveforpiemonte zei

Mooie combinatie heb je ervan gemaakt, en met zo'n etagere kan je natuurlijk eindeloos combineren.
Groetjes en geniet van je dag,
Madelon

Passione Helena zei

Goedemorgen Ingrid,

Wat een genot om naar te kijken!
Wat een prachtig kado, wat steeds weer een andere look krijgt, door het anders te decoreren. Wat mooi... het sausschaaltje met oude vorkjes van je opa en oma! Wat waardevol is dat toch hé?!

Ik heb mijn eitjes dan net weggehaald, maar had ook niet het idee dat het echt pasen was. Daar zijn ze te mooi voor. Leuk hoor met de mooie kaart van JDL, prachtige foto's!

Fijne zondag!
Lieve ,Helena

Nieneke zei

Goedemorgen Ingrid,
Handig decoratiemiddel, hè zo'n etagere? Zeker leuk dat je hem van een virendin hebt gekregen. Ze zal het leuk vinden dat je hem zo intensief gebruikt! Dat noemen we dan een goed geslaagd cadeau!
Fijne dag verder, Nieneke

Anoniem zei

Hallo Ingrid,

dat is een leuk etagere.
Ik heb zelf ook entje.Die word ook heel vaak omdekorerd.

groetjes Conny

Yvonne - Frl. Klein zei

Dear Ingrid, what beautiful photos and a lovely etagere!!!!!
Have a wonderful sunday,
Yvonne

Mayflower zei

Hoi Ingrid, prachtig hè zo'n étagere, je kan er zo heerlijk mee veranderen, het aanpassen aan de seizoenen bijv. En het is ook wel practisch dat hij niet steeds van tafel afgehaald moet worden. Ik heb ook zo'n grote eettafel, echt ideaal, alleen met visite haal ik het dienblad eraf. Die prachtige Paaseieren zou ik er ook nog niet hebben afgehaald hoor, staat zo mooi en ook die beeldige vorkjes van je grootouders hebben een mooi plekje gekregen, mooi met een kantje eromheen.
Ik wens je een fijne zondag, ik zou nog even de tuin in gaan, maar het is hier zwaar bewolkt, ik wacht nog maar even.
Lieve groet, Mea

Haikey love of living zei

Hoi Ingrid,

Mooie combinatie heb je gemaakt, en met zo'n etagere kan je natuurlijk eindeloos combineren.

Fijne zondag!

groetjes, Haikey

Meertje zei

Wat een prachtige Foto´s!
Die zilveren servetringen vind ik ook zo mooi.

Groetjes Miriam

Anoniem zei

Prachtig je etagere,ik ben dol op etageres,ik vind ze zo leuk om ze te gebruiken voor een soort van high-tea`s en om zoals jij mee te decoreren,dat heb je super gedaan,de servetringen vind ik helemaal te gek,net als de oude gebaksvorkjes en zo speciaal,de kaartjes van JDL zijn ook schattig,ja je hebt het echt prachtig gedecoreerd,je foto`s zijn ook zo schitterend,ik wens je een fijne zondag en week,lieve groet Joke.

Anoniem zei

Inderdaad, wat je schrijft: de oplossing om niet alles van tafel te hoeven halen voor het eten en toch kunnen etaleren!
Mooi cadeau!

It's me zei

Mooi gedaan hoor..en die eieren kunnen best nog even..het is toch ook voorjaar......en wat heeft een ei nou met pasen te maken?? hahahah!!

Handig he.als je dan eters hebt kun je het hele ding beet pakken en je hebt ruimte.........mooie foto's ook Ingrid goed gedaan hoor...............het was weer genieten bij je vandaag !! fijne zondag ! lieve groetjes Ria

Willy zei

Het ziet er erg leuk uit en het is een handige plek om weer leuke spulletjes kwijt te kunnen. Het staat op mijn wensenlijstje.
Fijne zondag, groetjes Willy

Rummet för välbefinnande zei

Ohhh I really like that etagere - so nice!!!!
And "dit kaartje van Jeanne d´Arc living" is beautiful. They really know how to make that extra special, Lonnie and Vivian.
Now I´m going out for a walk. We have so lovely weather here today. The sun is shining and it´s warm.....
Wish you a nice sunday and a pleasant week.
Take care and many many thanks for your nice words. They make me so happy :)
Hugs Mia

Unknown zei

Prachtige foto's en leuk dat je zo telkens kunt veranderen,gezellig!

Yvonne zei

Prachtig Ingrid, mooi op foto ook gezet, en die eitjes horen toch ook bij het Voorjaar ? nou dat is volop bezig, dus lekker laten liggen :-)
Lieve groet en nog een fijne Zondag!
Yvon

lia zei

Oh heerlijk, bij mij kan nu ook iets blijven staan op tafel. Eerst moest altijd alles eraf. En die etagere van je staat heel leuk. Je kunt er veel mee doen. Leuk die gebaksvorkjes en mooie foto's.

Lieve groet Lia

Jolanda zei

Wat een mooie etagere, die heeft niet veel nodig. Wat je erop en in hebt gelegd ziet er ook erg sfeervol uit, genieten hoor! De servetringen zijn schattig en de vorkjes en het kaartje ook!
Lieve groetjes Jolanda

Splashes of Pink and Mint zei

Prachtige etagère! Heel sfeervol gedecoreerd! Ideaal dat je het op tafel kunt laten staan. Hier heb ik de tafel echt helemaal nodig, dus elke avond til ik me een breuk aan dat, overigens supergave, maar super zware dienblad, vol met al m'n leuke brocante serviesspulletjes er op. Tja, wie mooi wil gaan....! Nog een hele fijne avond!

Pierelantijntjes zei

Staat echt zo leuk, een etagere. Ik heb er een op mijn verlanglijstje staan en nu ik jou foto's zie wordt ik helemaal hebberig. Prachtige servetringen ook. Nou het ziet er heel sfeervol uit hoor.
Fijne week toegewenst,
Lieve groet van Ester

Pauline Kick, Logement it Foarhûs zei

Wat heerlijk zo,n extra plek op de tafel. Net een kleine etalage de tagere. Het is prachtig uitgestald en de eieren kunnen ook nog na pasen prachtig zijn, het doet nu meer aan het voorjaar denken. Het roze van de pioenrozen, wat mooi die kaart. Nog even dan staan ze weer echt in de tuin,

groetjes en een fijne week, Pauline

Liselot Creatief zei

Wat kan jij mooi fotograferen, wou dat ik dat kon...
Ook de vorkjes van gehamerd zilver zijn prachtig, ik ga ook maar eens struinen bij mijn oma...;)

Liefs Liselot.

faire un songe zei

Hoi Ingrid, je hebt er wel iets moois van gemaakt.
Ik heb zelf ook een etagère maar loop er altijd mee te stoeien wat ik er op moet zetten.
Dit ziet er leuk uit.
Dank voor de ideetjes.
Fijne week.
Groetjes Hetty

Bizzy @ home zei

Wat heb je een mooie sfeervolle etagere. De eitjes kunnen nog prima. Heel speciaal ook de gebaksvorkjes.
Groetjes Renny

Michaja zei

Leuk dat je mijn blog hebt bezocht Ingrid!
Mooie spulletjes allemaal. Vooral de servetringen vind ik erg mooi!
Fijne zondagavond nog!

Madelief zei

Hoi Ingrid,

Wat kan jij goed stylen! Je hebt iets prachtigs van de etagere gemaakt. Er is zoveel op te zien. Het lijkt mij een feest voor het oog om bij jou te komen eten!

Een gezellige avond!

Lieve groet, Madelief

G-STYLE zei

Hallllooooo ,

ik dacht nog even lekker bij Ingrid kijken en reageren......hopelijk hebben jullie een fijn weekend gehad ondanks de grote klus van het schuren.
Ben benieuwd welke tint grijs het wordt , zal vast mooi zijn , jouw smaak zo'n beetje kennende .

Wij zijn hier ook goed opgeschoten , de 45 rozenstruikjes staan inmiddels in de voortuin en achter het huis is Erwin druk bezig met verven en de donker grijze tint staat erg mooi op de kozijnen en boeiplanken vind ik zelf.
Ben na 16 jaar ook zat van het blauw met zachtgeel , dat is altijd zo als je de boel gaat veranderen , ineens ben je het dan zat terwijl het daarvoor nog helemaal niet aan de orde was

Nou , nog even over die leuke etagere van je , super gestyled en heerlijk dat je het op tafel kunt laten staan .

Succes verder met de schutting , laat je vast nog wel zien op je blog ......toch ?

Alvast een goede week gewenst en tot de volgende keer,
lieve groet van Gea

Marga zei

Hallo Ingrid.
Wat ziet dat er prachtig uit.
Wat een paar leuke dingen al kunnen doen op zo,n etagere.
Groetjes Marga

Les Cotrions zei

Hello Ingrid! Your etagere is so beautiful and so nicely decorated! You can change arrangements on it...it's so versatile!!!
I've an invitation to a blog game for you! Take a look on my blog but feel free to decide to partecipate or not!
Happy new week!
Vale

Marion zei

Hoi Ingrid,
Mooi je etagere, heerlijk is dat hé ieder seizoen weer een andere draai eraan geven. Ik heb ook m'n eieren nog niet weg gehaald hoor, past toch ook bij de lente.

lieve groet Marion

Karin Lindström zei

Hello Ingrid!

Your pictures are lika poetry, sooo beautiful!

The garden fair that I visited was full of inspiration. Today I am sowing more. It is a lovely garden shop outside Stockholm who had the most stunning shop at the fair.

Hope the spring is nice to you;)

Many hugs
Karin

Antonia zei

Hallo Ingrid, nou je etagère was een schot in de roos. Fijn dat jouw vriendin Helga met aandacht dit cadeau voor jou heeft uitgezocht. Prachtige spulletjes staan erop. En de eieren kunnen nog best hoor. Het is fijn hè, dat je niet steeds heel de tafel hoeft leeg te ruimen. Hele fijne week gewenst, groetjes Anja

Masy zei

oh what adorable decorations! the little knifes and forks, haven't seen something like that before. very nice.
hope you have wonderful and sunny spring-days like we have here in Norway.
Best
Masy

Claudia Leertouwer zei

Eieren symboliseren ool wel een beetje het voorjaar, laten liggen dus. Ik heb die van mij opgeruimd en mis ze echt!

Groeten,
Claudia

Petra zei

Toch wel heel leuk zo'n etagère en wat een mooie foto's. Zal me er nog 's wat beter in verdiepen want de bloesem komt er aan bij ons in de Betuwe.

Fijne dag,
groetjes Petra

Les Cotrions zei

Hello Ingrid! Thank you so much for your sweet words and to accept my invitation...but please...sleep well!!! You know you're very welcome if you come to Lucca...it'd be very nice for me to meet you!
Big hugs!
Vale